Wat doen wij?

Stichting Social Return begeleidt mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt naar en op werk en werkervaringsplaatsen. Hierbij heeft zij als doel enerzijds organisaties te ondersteunen, anderzijds de mensen zelf te stimuleren hun kwaliteiten te leren herkennen en in te zetten.
Daarnaast adviseert Stichting Social Return aan bedrijven over de mogelijkheden om aan de eisen voor social return en de participatiewet te voldoen en bemiddelt zij voor organisaties die iets met social return of de particiaptiewet willen of moeten doen.
Meer weten? Neem voor contact met ons op voor een nadere kennismaking.

• Bent u op zoek naar geschikte kandidaten? +

Wij kunnen u aan geschikte medewerkers helpen, die aan de gestelde criteria voldoen. Stichting Social Return zorgt voor de voorselectie en begeleiding naar en mogelijk ook binnen uw organisatie. Neem contact met ons op.

• Wat kan Stichting Social Return bij aanbestedingen betekenen? +

Wij kunnen

• * u van advies voorzien omtrent de social return paragraaf binnen uw aanbesteding
    • * meeschrijven aan uw social return paragraaf bij de aanbesteding
    • * de werving & selectie van voor u geschikte kandidaten uitvoeren
    • * de implementatie van social return binnen uw organisatie verzorgen
    • * de operationele uitvoering van social return van u overnemen

Wij werken vanuit de gedachte dat social return een maatschappelijk verantwoorde winst oplevert voor uw organisatie. Neem voor een vrijblijvend gesprek contact met ons op.

• Wat kan Stichting Social Return voor uw organisatie bij de participatiewet betekenen? +

Wij kunnen

• * met u meedenken over de inzet van medewerkers met een beperking
    • * werving en selectie van voor u geschikte kandidaten uitvoeren
    • * de implementatie van medewerkers in uw bedrijfsvoering verzorgen
    • * training en coaching voor medewekers verzorgen

Wij werken vanuit de gedachte dat social return een maatschappelijk verantwoorde winst oplevert voor uw organisatie. Neem voor een vrijblijvend gesprek contact met ons op .

• Samen optrekken met andere bedrijven/ organisaties? +

Samen sta je sterker. Door met ons samen te werken, kom je in contact met een groot werkgeversnetwerk van diverse organisaties, leer je van elkaar en voeren we gezamenlijk projecten uit waarmee kosten kunnen worden gedeeld, kan kennis en ervaring met elkaar worden uitgewisseld. Wij werken graag met u samen!

• Wilt u graag weer aan de slag, maar weet u niet waar u moet beginnen? +

Stichting Social Return helpt mensen weer op weg die een tijd van de arbeidsmarkt zijn weggeweest. Wij zijn overtuigd van de eigen kracht, maar ook dat mensen daar best een handje bij geholpen kunnen worden, door te onderzoeken wat je wilt en kunt, het weer opbouwen van een ritme, en toegang krijgen tot een netwerk. Geïnteresseerd wat wij voor u kunnen betekenen? Neem contact met ons op en we kijken hoe wij u verder kunnen helpen.

• Zoekt u werkervaringsplaatsen of sociale activeringsplekken? +

Stichting Social Return heeft regelmatig dit soort plaatsen beschikbaar en is intensief bezig om dit verder uit te breiden. Neem vooral contact met ons op om te vernemen of wij iets bij u in de buurt beschikbaar hebben.

Onze missie

Stichting Social Return heeft als doel: het stimuleren, ontwikkelen en begeleiden van de teruggave van onbenutte kwaliteiten en capaciteiten van mensen aan de maatschappij.

In- en uitloggen